Teamin oma keskusteluosio

Asiaa päivityksistä sekä kehitysideoita

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Teamin oma keskusteluosio

Post by KimmoT »

Mielipiteitä/kommentteja seuraavasta:

Rajoitetaanko tuo "Team Eastaudio/Yhdistysasiat" otsikon alla käytävät keskustelut sillä tavalla, että vain Eastaudion jäsennet pääsevät niitä lukemaan (kun tulevaisuudessa toivottavasti foorumille kirjoittelee muutkin kuin jäsenet).

Rajoittaminen onnistuu siten, että osio "suojataan" ja kun uusi jäsen (siis tiimin) rekisteröityy foorumiin, ilmoittaa minulle käyttäjätunnuksensa ja että on yhdistyksen jäsen ja minä annan sitten käyttöoikeudet yhdistyksen palstaan.

Miltä kuulostaa?
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Teamin oma keskusteluosio

Post by Webmastaah »

Tokihan se käyp, jos vaan toimii kunnolla... Hallitukselle voisi tehdä myös oman ryhmän, jos sama henkilö voi olla useammassa ryhmässä. Eli hallituksen jäsenet pääsisivät yhdistysasioihin/hallituksen palstalle ja jäsenet vain yhdistysasioihin. Voikos tämän muuten selittää vielä vaikeammin? *)
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Teamin oma keskusteluosio

Post by KimmoT »

Juups, onnistuu, pitää vaan aina uuden jäsenen kirjautuessa lisätä se listalle jotka pääsevät yhdistysjutusteluun, hallituksen kanssa onkin sitten helpompi kun siihen porukkaa ei paljon lisäänny :)
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Teamin oma keskusteluosio

Post by KimmoT »

Elikkäs nyt on luoto hallitukselle oma foorumi jonne annetaan käyttöoikeudet vain hallitukselle sekä rajoitettu myös tuota yhdistysosioon pääsyä...

Kun käyttäjä on rekisteröitynyt olisi hyvä että minua informoitaisiin kuuluuko esim. hallitukseen, että tiedän antaa sitten käyttöoikeudet palstalle. Sama koskee tietysti myös tiimin jäseniä...
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
Post Reply