Hälytintä autoon...

Autoihin/autoiluun liittyvät kommentiti, ongelmat, kokemukset, vihjeet, yms

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Hälytintä autoon...

Post by msktv »

Eli nyt kun on saatu remontti ja muutto alta pois niin vois vaikka hälytintä laitella autoon seuraavaksi kun on ollut nähtävillä hiukan mielenkiintoa tuota "maksalaatikkoa" kohtaan paikallisella nuorisolla.
Yhtenä iltana emäntä lähti viemään roskia niin jo oli pari hyypiötä auton ympärillä tirkistelemässä sisälle ja eilen aamulla oli auton ympärillä hiukan kengänjälkiäkin.
Joten mitäs hälytintä täällä väki suosittelee, itse olen vähän kahden vaiheilla, joko DEFA 821 tai sitten COBRA 3998 ja siihen iskuntunnistin lisäksi.
Hinnaltaa ovat melkein samat (defa 255e ja cobra 240e), mutta defa on hivenen monipuolisempi kun cobra, mutta cobrassa olis 3 vuoden takuu kun taas defassa 2 vuoden.
Toki muitakin merkkejä saa ehdotella kunhan hinta ei nouse yli 300euron.
Aika näyttää mitä minusta tulee
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Hälytintä autoon...

Post by KimmoT »

Ittellä ollut kaksi cobran hälyä. Skodassa ja sit tos Kadetin raadossa, itse asiassa häly on enää ainoa mikä Kedautissa toimii kunnolla, joten Cobran laatu on hyvää :grins

Häly on toiminu molemmissa moitteettomasti, Skodaan jouduin vaihtamaan konepellin tunnistimen kun oli alkuperäisessä asennuksessa asenettu muovinen kytkin ja se ei oikein kestänyt, nyt metallinen toiminu jo pitkään.
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
uuniperuna
Jäsen
Posts: 136
Joined: Tue Jun 21, 2005 13:50
Location: Joensuu

Vs: Hälytintä autoon...

Post by uuniperuna »

Itselläni on Cobran hälyt ja tyytyväinen olen ollut. Jos haluat tarkemmmat mallitiedot siitä niin voin etsiä. Vaaditko siltä hälyltä akkuvarmennusta vai et?
Sitä saa mitä tilaa...
User avatar
msktv
Jäsen
Posts: 127
Joined: Thu Feb 26, 2004 16:16
Location: Kuopio
Contact:

Vs: Hälytintä autoon...

Post by msktv »

No niin, hälytin on ostettu ja asennettukin jo.
Ja merkiksi otin DEFA koska sen ominaisuudet on paremmat kun cobrassa vakiona ja laajennettavuus on suunnilleen samaa luokkaa kun cobrassa.
Hinta jäi loppujen lopuksi samaan kun cobralla.
Ja eikö tuon asentaminen ollut vaikeakaan, aikaa meni noin 5tuntia.
Aika näyttää mitä minusta tulee
Post Reply