Give me a break - anna mulle jarrut!

Autoihin/autoiluun liittyvät kommentiti, ongelmat, kokemukset, vihjeet, yms

Moderator: Moderaattorit

User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Give me a break - anna mulle jarrut!

Post by Webmastaah »

Itse asiassa kyllä, mutta se ei ole vielä minulle asti eksynyt. Kaupat siitä on kyllä jo tehty ja huomenna on katsastus...

Kuten tuossa aikaisemmin mainitsin, pitää vielä kesällä purkaa Ladasta kaikki käyttökelpoinen pois ja hävittää se sitten.
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Give me a break - anna mulle jarrut!

Post by Mako »

Vai jotta uutta kulkinetta pukkaa. Saakos sitä uudella millanen on tulossa tai oikeestaan mitäpäs tuota kysymään, Ladahan se vai ?
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Give me a break - anna mulle jarrut!

Post by Webmastaah »

Kohtuullisen hyväkuntoinen pyöreälamppuinen Ladakin olisi ollut saatavilla, mutta sitten tuli toinen tarjous vastaan, josta ei voinut kieltäytyä...

Hommasin sitten toisen samanlaisen Sunnyn kun tuo paineväkkäräkin on. Muutaman vuoden uudempi, säilytetty talvet seisonnassa tallissa eikä pienintäkään ruostevikaa missään. Parasta tietysti ajokilometrit, vähän yli 80 000!

Suoraan meni mitään tekemättä katsastuksesta läpi tänään(Ensimmäinen auto koko meidän perheessä, mikä on tuon tehnyt). Huomenna pitäisi olla minulla se sitten, kun porukat sen tänne jönssiin köröttelevät. Samalla näen sen itsekin ensimmäistä kertaa ;) Ostin siis sian säkissä :o
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
Mako
Hallitus
Posts: 464
Joined: Sun Oct 19, 2003 21:24

Vs: Give me a break - anna mulle jarrut!

Post by Mako »

Onnee vaan uudelle antinissanille. Eikun paineväkkärä 2:sta rakentamaan. :P
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Give me a break - anna mulle jarrut!

Post by Webmastaah »

Kiitoksia, kiitoksia!

Äsken kävimme ensimmäisellä ajelulla ja hyvinhän tuo toimi. Muutaman kilometrin ajon jälkeen piti irroittaa siitä Blaukkarin nuppihanuri, kun piti sen päiväistä kitinää ;)

Sitten Tokmannille ostamaan uusi led-avainperä ja heti perään varaosaliikkeeseen ostamaan meikkipeiliä paremmalle puoliskolle. Voi tätä varustelukierrettä...

Päivällä soittelin porukoille, että ottavat talteen kaiken rahanarvoisen Ladasta, eli pysäköintikiekon ja Hesburgerin alennuskupongit :> Ladaan unohtuneen Eastaudion piponkin muistivat tuoda pois, mutta nyt sillä ei enää kelien takia ole käyttöä.

Kun kelit vähän lämpenee, voisi tuota vähän kevyesti tuunata. Oven karmit ja b-pilari mustaksi, ehkä kirkkaat vilkut ja kesänakkien pinnan loppuessa vähän leveämpää kumia ja isompaa vannetta. Taitaa kuitenkin olla vielä muutaman kesän pinnat noissa renksuissa.

Kulutus taitaa tippua Ladaan verrattuna noin puoleen, ei ainakaan tuossa reilun tunnin ajelulla juuri huomannut mittarin laskevan.

Eli tyytyväinen olen kyllä laitokseen!
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
O.K.
Jäsen
Posts: 140
Joined: Sat Mar 04, 2006 21:51
Location: Joensuu

Vs: Give me a break - anna mulle jarrut!

Post by O.K. »

Onnea vaan uuden kulkineen johdosta! Avaimenperästä on moni tuuninki projekti alkanu... ;)
Koskaan ei ole aikaa tehdä hommaa kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä se kahdesti
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Give me a break - anna mulle jarrut!

Post by Webmastaah »

Ja minä ostin vielä kaksi samanlaista avaimenperää :o
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
Janih
Jäsen
Posts: 82
Joined: Thu Aug 26, 2004 10:08
Contact:

Vs: Give me a break - anna mulle jarrut!

Post by Janih »

Kyllähän tuo kieltämättä hyväkuntoiselta näyttää. Puskimet vaan korinväriin ja vähän isompaa vannetta alle pyörimään, ei siihen välttämättä muuta tarvii.

Kyllä nyt kärsii huristella. :thmbup
Dazze
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Give me a break - anna mulle jarrut!

Post by SecondWave »

No niin ohi mennen minäkin vilkaisin P1:n biiliä ja ja hyvin kiilui juuh... ei muuta ko vanne kauppaan ;)

Onnea vaan uudelle kulkineelle!
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
Post Reply