Kestää, ei kestä...

Autoihin/autoiluun liittyvät kommentiti, ongelmat, kokemukset, vihjeet, yms

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Kestää, ei kestä...

Post by Webmastaah »


[glowred]Kestää![/glowred]

Vaihdoin Ladaan talvirenkaat kaverin kanssa ja Ladan tunkin kanssa pelailleelle on varmaan tuttua sen rakenne: Auton pohjassa on neliskanttinen putki ja tunkissa vastaavasti vähän pienempi tanko, jonka pitäisi mennä putken sisään. Nimenomaan pitäisi, apukuskin puolelta oli putki vähän kasassa eikä tunkkia saanut millään mahtumaan paikalleen... Taoimme aikamme putkea oikeaan muotoon, mutta jouduimme sitten lainaamaan naapurilta tavallisen tunkin.

Ensimmäinen yritys tyssäsi siihen, että tunkki oli maksimikorkeudella eikä rengas ollut vielä lähelläkään nousemista. Vähän aikaa piti miettiä, että minkä laittaisi korokkeeksi tunkin alle. Sitten mielessä kävi välähdys! Kolikkopuhelin!!! :o Ja eikun tunkkaamaan:

Image

Image

Image

Hyvin kesti nostaa Lada puhelimen päältä ja rengaskin tuli vaihdettua. Ei niitä turhaan mainita pomminkestäviksi :P . Pari naapuria tuli operaation aikana pihaan, mitähän lienevät olleet mieltä projektista? :>

Kannattaa muuten tehdä sama vaikka uudella Nokian kamerapuhelimella...
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: Kestää, ei kestä...

Post by mrbean »

Onhan se hyvä tapa tuokin kierrättää kolikkopuhelimia.
Onko tuo kolikkopuhelin suunnitelmissa asentaa nissaniin vai ladaan? :grins
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Kestää, ei kestä...

Post by KimmoT »

Tuohan puhelin on Petellä tietääkseni ladassa paikoillaan (ainakin joskus ollut...) :>
"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Kestää, ei kestä...

Post by SecondWave »

Kyllä sillä taitaa Ladass kuitenkin olla vielä puhelin paikallaan, pitäähän _AUTOSSA_ nyt puhelin olla :>

Taitaa P1:lle olla usiampi noita puhelimia takataskussa...
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Kestää, ei kestä...

Post by Webmastaah »

Itse asiassa minulla on vielä aikamoinen läjä noita kolikkopuhelimia. Rakensin yhdestä toimivan lankapuhelimen appiukolle kotiin, yhdestä luurin nostamisella toimivan säästöpossun tyttöystävälle syntymäpäivälahjaksi ennen kuin aloimme seurustella ja yhden annoin matkamuistoksi Italiaan. Olisi varmaan ollut näkemisen arvoinen ilme lentokenttävirkailijalla kun läpivalaisee matkatavarat :>

Alavarastossa on vielä puolenkymmentä ja työpaikallakin taitaa olla vielä joku kolme tai neljä kappaletta ikkunalaudalla. Pitäähän niitä nyt varaosapuhelimia olla jos Ladasta menee rikki... Tosin ei nuo ainakaan fyysisesti näytä pienehköistä kolhuista siipeensä ottavan ;)
Mitään ennoo ottanut!
Post Reply