Käykääpä heittämässä rundi tuolla sivustolla, meidän yhteistyökumppani ja mukavia jannuja.
Muistakkaa myös foorumi, pikkuläppää, hjelpataan saittia alkuun, eikö vaan???
http://www.speedconcept.fi
eli sinne siis!!!
www.speedconcept.fi
Moderator: Moderaattorit
www.speedconcept.fi
Raili se on mun rattoni!
- Webmastaah
- Kunniajäsen
Vs: www.speedconcept.fi
Kävinpäs minäkin rekisteröitymässä Speedconceptin sivuilla ja heti aloin nalkuttaa 
Kimmokin tuolla jo näkyy pyörivän, kohta kaikki siirtyvät sinne ja sitten täällä ei enää kirjoittele kukaan... BYÄÄH
SNIFF...

Kimmokin tuolla jo näkyy pyörivän, kohta kaikki siirtyvät sinne ja sitten täällä ei enää kirjoittele kukaan... BYÄÄH

Mitään ennoo ottanut!
Eläpäs P1 pelkää että minä sinne SpeedConseptiin siirryn 
Pitäähän siellä pari läppää käydä heittämässä niin ukot osaa sieltä tänne meidän voorumille
Pitääkin käydä tutkailemassa mitä sitä on nalkutettu

Pitäähän siellä pari läppää käydä heittämässä niin ukot osaa sieltä tänne meidän voorumille

Pitääkin käydä tutkailemassa mitä sitä on nalkutettu

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
- SecondWave
- Jäsen
Otin perään olen tässä parin viikon ajan yrittänyt käydä Conceptin sivuilla mutta eihän nuo tunnu toimivan.
Liekkö siellä webmasteri lyöny hänskat tiskiin
Liekkö siellä webmasteri lyöny hänskat tiskiin

-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
- Webmastaah
- Kunniajäsen
Kyllä Olli varmaan edelleen pitää sivuja yllä ja itse asiassa sivutkin näyttävät pyörivän normaalisti.
Vika on itse asiassa mitä luultavimmin epäsymmetrisessä reitissä Tikan ja Codezillan (=SpedeConceptin palveluntarjoaja) välillä, veikkaisin sivujen toimivan normaalisti muualta kuin Tikan verkoista
Kaikenlaista harmia...
Vika on itse asiassa mitä luultavimmin epäsymmetrisessä reitissä Tikan ja Codezillan (=SpedeConceptin palveluntarjoaja) välillä, veikkaisin sivujen toimivan normaalisti muualta kuin Tikan verkoista

Kaikenlaista harmia...
Mitään ennoo ottanut!