Tuli hankittua tänään farmari!

Autoihin/autoiluun liittyvät kommentiti, ongelmat, kokemukset, vihjeet, yms

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Tuli hankittua tänään farmari!

Post by mrbean »

Olen ollut pitkään japsi autoja vastaan mut tuli sit tänään ostettua japsi.
Ostin tänän Mazda 323 Farmarin -89
Auto on terästetty peräti 1.5:lla koneella. Mazda varmasti jaksaa liikkua kyseisellä koneella.
Niin nythän mullaki on vanha auto. Jetta on edelleenkin myynnissä.
Nyt kaivataan thyyning vinkkejä. Kaksi asiaa on nyt ihan varmaa. Ikkunat tummenetaan ja auton väri vaihtuu.
Puskurit ja tämmöset mistä ja kannattaako ite tehä.
Nii pistin sit kaikki muutki myyntiin eli basson, vahvistimen ja soittimen niin ja tietenki erillissarjan josta ei kannata sen enempää puhua.Kaikki laitan uusiksi.
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Tuli hankittua tänään farmari!

Post by KimmoT »

Onneksi olkoon uudesta autosta! Meinasitkos kesään asti ajelle ennen projektiksi laittoa vai pistetäänkö Mazda ekaks talliin, ajelet Jetalla sen aikaa kun saat masukan tuunattua?

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
mrbean
Jäsen
Posts: 124
Joined: Tue Sep 16, 2003 19:20
Location: Ylivieska

Vs: Tuli hankittua tänään farmari!

Post by mrbean »

Kyllä se mazda seisoo tallissa sen aikaa et jetta menee kaupaks. Nii onhan sitä tullu jo suunniteltua mitä autoon tekee mut madallusjouset on aiheuttanu päänvaivaa. Niitä ku ei meinaa löytyä mistään. Puskurit teen jonkun toisen auton puskureista ja helmat väännän golfin helmalevikkeistä. Näin oon ainakin suunnitellu. Värikin on jo päätetty mut se selviää vasta kesällä muille. Pitää siihen varmaan jonkunlaiset alutkin vääntää alle. Hifi puolen yritän tehdä niin että sitä kehtaa näyttää julkisesti myös. Niin et auto on esittelyvälmis varmaan joskus 2007. :grins
KU MÄ OON ISO NIIN SIT MÄ OSTAN TÄMMÖSEN
Post Reply