Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Autoihin/autoiluun liittyvät kommentiti, ongelmat, kokemukset, vihjeet, yms

Moderator: Moderaattorit

Post Reply
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by SecondWave »

No pakko jakaa vitutustani muuallekin eli siis tänne :D

Viime yönä oli pistetty kuskipuolen sivulasi sisään autostani :( Ihan vaan ilkivallan nimessä siis mitään ei ole viety kuitenkaan ONNEKSI.

Niin kyllä näköjään taitaa auton uusiminen jäädä ko entinenkin tuntuu joitakin häiritsevän ja samalla tässä pitänee alkaa kyttäämään kämppää josta olisi mahdollisuus saada kunnon tallipaikka autolle...

Pakko myöntää että vitutus oli äärimmäisen suurta kun aamulla autolleni marssin. Onneksi ei kuitenkaan ollut mitään akuuttia menemistä...

Ja hyvin todennäköisesti se oli sellanen TeinX porukka joka sen sisälle löi tai tälläinen epäilys oli poliisillakin ja sillä henkilöllä joka oli siitä eilen ilmoituksen poliisille tehnyt.

Mutta vastaavia tapahtumia teamin sisällä?
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
MakeS
Hallitus
Posts: 716
Joined: Tue Sep 02, 2003 13:50
Location: Paihola
Contact:

Vs: Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by MakeS »

Otan osaa..

Itse asustelen pikkukylässä ja auto on tallissa tai omakotitalon pihassa joten tuo vandalismi tai varastelu
on aika epätodennäköistä mutta mene ja tiedä..

Kaveri asustaa Rantakadulla ja kesällä mankan etupaneli oli jäänyt paikoilleen ja levyt aurinkolippaan, niin johan jotain kiinnosti ja porasivat Golffin lukot paskaksi mutta
kai häiriintyivät kun mitään ei oltu viety..

vitutuksen määrää voi vain arvailla kun taas kerran pääsi golffin lukkopesiä raplaamaan, ne kun muutenkaan eivät yleensä toimi juuri mitenkään.. :?
Raili se on mun rattoni!
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by Webmastaah »

Oi voi sentään...

Sitäkös se kauhea möykkä eilen olikin, jos olisin tuon tiennyt niin olisin käynyt Karhun Catapultilla vähän taputtelemassa niitä tyyppejä :@

Hmph!
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by SecondWave »

Siis no en minä sen puhelun aikaan vielä eilen asiasta mitään tiennyt. Se oli sillon vaan ihan "normaalia" vitutusta =]
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
Webmastaah
Kunniajäsen
Posts: 1197
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:39

Vs: Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by Webmastaah »

Eikun pihalta kuului sen päiväistä öykkäröintiä silloin yöllä... Eihän se vielä silloin puhelun aikana ollut se ikkuna ihan huonossa kunnossa (kai).

Oiskohan se pesismaila mennyt taas takuuseen? :>
Mitään ennoo ottanut!
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by SecondWave »

no niin juu ei ne pisti sen sisälle kai jotain 20:30 ja 21:30 välillä. Ite hylkäsin sen parkkiin noin 20:15 että ois näköjään pitäny bilistelyä harrastaa sittenkin :)

POliisit oli käynny illalla kattomasssa lasin mutta eivät sitten saatanat viittineet mulle mitään ilmoittaa PRKL! niin eihän se tietysti poliiseille kuulu :( joutas joskus niitäkin "taputella"
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by KimmoT »

*keleen tenavat! Jättäisivät ihmisten rakkaat ajoneuvot rauhaan ja joisivat vaan pussikaljaa jossakin metsässä!

Tuollaisten tekijöiden nimet olis kiva saadaa tietoon, sitten puskaradio päälle ja oikeutta etsimään (ehkä sen Karhu-mailan kanssa) :>

Siis poliisit ei ilmottanut että autosta lasi palasina :? Olishan se ollut suuri vaiva pyytää rekisteritiedot ja sitten soittaa kännykkään että "tules katsomaan autoasi..." loistavaa toimintaa!! :anger

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by SecondWave »

No kyllä ne totta kai olivat tarkistaneet kenen auto on ja yhteystiedot oli lauantai aamuna asiaa "tutkivan" etsivän tiedossa, mutta poliisit eivät olleet "tavoittaneet" minua silloin perjantai iltana... ja PASKAT sanon minä kumpainenkin numeroni oli silloin auki, sekä itse olin koko illan kotona että olisivathan nuo voineet vaikkasta ovikelloa rimpauttaa...

no onneksi ei satanut vettä tai joku muu hokassu että tuoltahan päästään auton sisälle ko joku on "oven" jo avannut valmiiksi että eikun tavaroiden hakuun vaan sisältä! Kukahan olisi tuossa tilanteessa korvannut minulle auton sisältä viedyt tavarat tai jos satoi vettä niin penkkien puhditukset yms. ? eihän asia tietysti minulle kuulu mutta kysynpähän vaan...

-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
KimmoT
Kunniajäsen
Posts: 625
Joined: Fri Aug 29, 2003 11:42
Location: Kontiolahti
Contact:

Vs: Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by KimmoT »

Ei ole tainneet polliissit edes kehdata kokeilla sattuisitko olemaan tavoitettavissa, ajatelleet, että omistaja nukkuu tai on ryyppäämässä, ja kahvituntikin puski varmaan päälle ;)

Kaverilta viime syksynä Helsingissä vietiin vahvistin ja subba... tavarat ei ollut kovinkaan arvokkaita mutta suurin vahinko tuli kun sisustus meni aivan märäksi (satoi koko yön vettä) ja sitten sitä piti kuivailla. kaveri vaan naureskeli, että jos olis ollut sorsia lähettyvillä ne olis varmaan aamulla kylpeneet Toyotan sisällä... :D

"Kun olet pulassa mumise, kun olet kusessa delegoi!"
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by SecondWave »

*heh* positiivinen elämän asenna kaverillas :D

Näin minäkin epäilen että ei ne edes ole yrittäneet ottaa yhteyttä... no onneksi ei satanut yms.

Pitää tästä lähteä vahinkoilmoitusta täyttelemään vakuutusyhtiöön... eihän ne tietysti minulle mitään korvaa vaikka kasko onkin ko kerkesin siirtää auton korjaamon halliin ja vielä imuroidakin sisältä. Sen ois varmaan vakuutusyhtiön mielestä pitänyt olla paikoillaan niin kauan ennen kun he tulevat tarkastamaan sen.. :D
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
User avatar
SecondWave
Jäsen
Posts: 609
Joined: Fri Sep 12, 2003 07:45
Location: Joensuu
Contact:

Vs: Joensuu on mahatava paikka asua ja yrittää...

Post by SecondWave »

no ei se vahinkoilmoituksen teko ja pienen korvauksen saaminen ollutkaan niin työläs viritelmä kuin kuvittelin. Ilmoituksen teosta noin kaks viikkoa ja rahat tulivat tilille omavastuulla vähennettynä toki.
-pepa the postmaster a.k.a petri pakarinen-
Post Reply