päänvaivaa aiheutti/aiheuttaa edelelleen yksi "ylimäräinen" huoltotyö, nimittäin takakontin lukon kiristys... ekalla kerralla meni liian kireälle, kerkesin jo ajella takas töihin ennen kuin hoksasin, että häly tunnistaa kontin olevan aina auki vaikka todellisuudessa se oli kiinni (tämä johtui siis siitä että kontin lukko oli liian tiukka ja kytkin ei aktivoitunut) ...eikun takaisin huoltoon, lukkoa löysättiin ja matka jatkui... illalla otin kesäkumeja pois takakontista ja "PAM" nyt lukon vastakappale löystyi ja jälleen ei hälyä voinut jättää päälle ja takakontissa paloi valot, eikun polttimot pois ja ovet avaimella lukkoon ja toivoa ettei rosmot yöllä autoon mene... eivät onneksi menneet!
Sitten tänään ajelin aamulla TAAS huoltoon, lukko korjattiin pikaisesti ja pahoiteltiin... sitten tapahtui viimeinen pisara! Se korjaamon sälli ei puhunut mitään kun toi avaimet autoon, autolle mennessäni ajattelin kuitenkin tarkistaa miten luukku/häly toimivat... availin kontin ja *kele, lukon "suojakatteet" eli verhoilut palasina takakontin pohjalla! Olisi huoltosälli voinut edes varoittaa!!!

Eikun takaisin tiskille avautumaan että olipas verhoiluja rikottu, huoltopäällikkö oli ihmeissään/vihoissaan kun asentaja ei mitään ilmoittanut... nyt on sitten verhoiluosat tilauksessa, ja niiden asentaminen parin päivän päästä... mitähän seuraavaksi?