Lauantaina olikin sitten asiat jo kertaluokkaa hankalammassa jamassa. Ensimmäinen huomio oli se, ettei kuskin puolen ovi auennut avaimella, koska lukko oli umpijäässä. Samaten peräkontti, jossa olisi varmaankin ollut lohkolämppärin johto ja sisätilan puhallin. Apukuskin puolelta sentään pääsi sisään ja tyttöystävän repiessä ulkopuolelta ja minun runnoessa sisäpuolelta saatiin kuskin ovikin lopulta auki. Ikkunat olivat jäässä eikä jääskraappaa saanut peräkontista pois. Siinä puhaltimella ikkunoita sulatellessa tein havainnon, että kytkin oli vieläkin huonommassa kunnossa kuin perjantaina. Kytkintä pumppaamalla siihen tuli vähän eloa, mutta ei kuitenkaan niin paljon että olisi uskaltanut peruuttaa pois ahtaasta parkkiruudusta


Tänään olikin sitten koittelemuksien koittelemus! Kytkin oli vielä entistäkin huonommassa kunnossa. Saadakseen pakin päälle pihalla piti kytkintä polkea 322 kertaa!


Mikähän lisäisi huomenna vaikeusastetta? Jarrunesteen merkkivalo ainakin palaa jo, eiköhän huomenna sitten uuvu jarrut kokonaan?
Ladasta tuli kerralla urheiluauto nimen varsinaisessa merkityksessä ja luulisin jopa, että auton sisälämpötila nousee ainakin viisi astetta pelkästä kitkalämmöstä kun kytkintä joutuu pumppaamaan ennen liikkeelle lähtöä
